De fleste organisationer benytter sig af spørgeskemaer, når der skal sættes spot på medarbejdertrivslen. Alligevel oplever en meget stor andel af medarbejdere og ledere imidlertid ikke at spørgeskemaerne har en positiv effekt på trivslen – faktisk tværtimod. Abstrakte spørgsmål i spørgeskemaet med tilsvarende svært gennemskuelige grafer og gennemsnit, gør det svært at få et reelt billede af, hvordan det står til med trivslen. Derfor bliver det vanskeligt at følge op og handle klogt og målrettet fremadrettet.
Vi har udviklet en tilgang til at arbejde med trivsel, der sætter dialogen om de vigtigste trivselsrelaterede temaer i centrum. Det er kvaliteten af dialogerne, der definerer, om en trivselsundersøgelse reelt kan bruges til at skabe udvikling i ønsket retning og guide til konkret handling og opfølgning.
Vores erfaringer er rigtig gode, og dem vil vi gerne dele jer.
Tilmeld dig vores webinar torsdag d. 28. januar 2021 kl. 9 – 10:30, og bliv klogere på, hvordan I kan lykkes med:
Vi glæder os til at have dig med.
Med venlig hilsen Thomas Bonderup og Heidi Nørby-Jæger